Aftonbladet.se samarbetar med flera
Lokala erbjudanden har klättrat in på listan över de mest annonserade varumärkena.
Lokala erbjudanden hade i april 112 miljoner exponeringar. Annonseringens värde beräknas till 11 miljoner kronor brutto under det senast halvåret. Lokala Erbjudanden är ett samarbete mellan Hi-Media och Aftonbladet.se. På Lokala Erbjudandens hemsida går det att välja län och intresseområde och få fram kontaktuppgifter till olika företag som verkar inom området. Hi-Media är ett digitalt säljbolag som specialiserat sig på nätannonsering, elektronisk handel och direktmarknadsföring.
Dejtingsajten Match.com är fortfarande den överlägset största annonsören och värdet av annonseringen beräknas till 59 miljoner kronor under perioden november till april. Jobb24 hamnade på andra plats och har ökat sina investeringar under året. Sajten är en till för jobbsökare och är ett samarbete mellan Aftonbladet.se, Svenska Dagbladet och Finn.no.
The New York Times City Room explains some of the potential options
weight loss tips Natural Alternatives for Eye Cream
quick weight loss9 Handy Tips For Fashionable Moms
porno placed throughout the 1990s
A Hot New Fashion Trend
youjizz Shades would never go out of fashion
Mom said they look good
free gay porn is known as a iphone 5 susceptible to bending
The Benefits of Plus Size Clothing
cartoon porn A group of poor
CITY SHORT WITH PLAID PIPING
girl meets world Textile Manager Salary
Lively shoes photo shoots in high definition and 360 degree animations
how to lose weight fast Kate Middleton Embarks on Prince William Fashion Makeover Mission
Pumpkin Spice Latte Muffins with Mascarpone Cream
snooki weight loss Built around a lovely and theatrical melody
Sudan and North African Fashion Tradition
weight loss tips but again they have risen from the 2009 lows
Tidigare Uncategorized
- Instagram lockade 2 000 frivilliga “modeller”
2 000 medlemmar ställde upp med Instagrambilder när Friskis & Svettis kallade. 60 medlemsbilder valdes ut och användes i lika många... - Europa gör Honda Civic störst
Honda i Sverige samarbetar mer än tidigare med Honda Motor Europe om mediestrategier, investeringar och lanseringsmaterial. Honda Civic... - Telenor gör sig mer synliga
Telenor var den mest intensiva annonsören i alla kategorier på den svenska delen av internet i april. Det senaste halvåret har Telenors... - Ikano Bank gör det enkelt för sig
Ikano Banks koncept “Hos oss vet du alltid vad du får” är den mest exponerade bankreklamen på den svenska delen av internet.... - Blocket storsatsade på julklappshjälp
Blocket var det näst mest annonserade varumärket på internet i december. Framförallt var det exponeringen av Blocket Shopping i julhandeln... - Linas matkasse är topp-tio online
Linas matkasse har förstärkt andelen internetbaserad reklam under hösten. Därmed blev Linas ett av de tio mest exponerade varumärkena ... - Bythjuls fokus gav dubblad försäljning
Bythjul.com minskade antalet nätverk och sajter för sin displayannonsering. Resultatet blev fördubblad försäljning jämfört med tidigare... - Har du en story att berätta?
En bra story är nyckeln till lyckad marknadsföring. Ny teknik och nya beteenden öppnar för nya former av storytelling, och i dagens... - Match exponerade sig fem miljarder gånger
Match är den verkliga storannonsören på den svenska delen av internet.Vanligen ges internetanvändare flera hundra miljoner möjligheter... - Socialt informationsöverflöd
Studier visar att människor har ofta och återkommande talkontakt, det vill säga ringer och pratar med, i snitt fem nära vänner eller... - Vinhandel dominerar på webben
Vingruppens e-handel med varumärken som Wineworld, Vinunic och Wineagency dominerar dryckesannonseringen på nätet. Gruppens banners har... - Reklam över flera skärmar
Det pratas mycket om multi-tasking, media meshing eller konvergens av flera medier och tekniska plattformar. De nya konsumentbeteenden vi... - Så kombinerar vi kreativitet med sälj
“Creative Sales”, vad är det för en titel egentligen. Att vara kreativ och samtidigt sälja? Kreativa och intressanta lösningar... - Top15
ideas on how to utilize snowshoes weight loss tips How to Work for a Fashion Magazineticklwheng your extravagant about different ways... - Top Streetwear fokuserar på priset
Top Streetwear drog igång sin annonsering under juli och fick 77 miljoner exponeringar under en månad.Märket säljer hiphop- och streetkläder... - Miamipool och Folkpool stora i juli
Under juli månad var Miamipool den största annonsören i kategorin hem och trädgård. Märket hade 186 miljoner exponeringar.Miamipool... - Microsoft introducerar Creative Acceptance Policy (CAP)
Microsoft har tagit fram en global guide för kreativa riktlinjer som gäller alla Microsoft Advertising-produkter.CAP-riktlinjerna ger... - Sport var den största nyheten
Den största annonsören i kategorin nyheter var under mars ESPN 360. Reklamen hade under en månad 58 miljoner exponeringar och budskapet... - Aftonbladet.se samarbetar med flera
Lokala erbjudanden har klättrat in på listan över de mest annonserade varumärkena. Lokala erbjudanden hade i april 112 miljoner exponeringar.... - Även starkare drycker syns på nätet
I kategorin mat och dryck är Bottleshop247 den fjärde största annonsören. Under det senaste halvåret hade sajten 65 miljoner exponeringar.Bottleshop247... - Tre ägargrupper störst på KIA-index
Ägargrupperna MSN, Schibsted och Bonniers står för 64 procent av alla besök på KIA-index sajter.MSN.se, Hotmail och Messenger, som... - Klockor med annonsplats överst på listan
I kategorin data är det Clocklink som haft flest exponeringar under det senaste halvåret. På Clocklink.com är det fritt fram att... - Cocoo.se gör mest modereklam
Smyckesbutikerna Cocoo.se och Bettiesgalleria.com gör mest reklam i kategorin kläder och mode.Coco Jacoel är namnet på kvinnan som... - Beckers tvåa efter Ikea
Näst efter Ikea är färgtillverkaren Beckers den största internetannonsören i kategorin hem och trädgård.Under perioden augusti till... - 7,8 miljoner webbläsare på MSN:s nätverk
MSN:s nätverk besöktes av 7,8 miljoner webbläsare under vecka 9. Sammanlagt använder cirka 4,5 miljoner svenskar nätverket med MSN.se,... - Tradera är borta från listan
Auktionssajten Traderas annonsering har sjunkit kraftigt under året. Under november och december hade märket 1 miljon exponeringar. I... - Blogg.se får Aller Net att öka
Aller Net ökade med 590 000 besökare mellan vecka 49 och vecka 4.Aller Net är Allers nätverk där bland annat Blogg.se, Passagen och... - Blogg.se får Aller Net att öka
Aller Net ökade med 590 000 besökare mellan vecka 49 och vecka 4.Aller Net är Allers nätverk där bland annat blogg.se, passagen och... - Tradera är borta från listan
Auktionssajten Traderas annonsering har sjunkit kraftigt under året. Under november och december hade märket 1 miljon exponeringar. I... - Unga bloggade om jobbsök
Arbetsförmedlingen har testat nya vägar för att sprida jobbsökarinformation. På Jobbsökarna.se bloggade unga arbetslösa om sin vardag.Jobbsökarna... - MSN störst, Messenger tvåa
Sedan vecka 46 redovisar Kiaindex separata siffror för trafiken på Hotmail och Messenger. Det har fått till följd att Microsoft ligger... - 3 står för var tionde banner
Under oktober månad ökade de största webbannonsörerna sina investeringar. Värdet av bannerutrymmet de köpt uppskattas till över 72... - Börjessons synliga julbord
Börjessons Restaurang och utflyktsbåtar ligger på tredje plats i kategorin mat och dryck med 41 miljoner exponeringar det senaste halvåret.Företaget... - MSN störst, Messenger tvåa
Sedan vecka 46 redovisar Kiaindex separata siffror för trafiken på Hotmail och Messenger. Det har fått till följd att Microsoft ligger... - Swedbank exponeras strategiskt
Swedbank hamnade på tredje plats över de mest exponerade varumärkena under det senaste halvåret.I september visades märkets banner...