Trygg-Hansa fortsätter fokusera på display
Trygg-Hansa annonserar mest av alla försäkringsbolag på internet, för närvarande med fokus på Trygga firman och på bilförsäkringar.
Det senaste halvåret har företagets banners exponerats vid mer än en kvarts miljard tillfällen och även under sommarmånaderna låg nivån på 30 miljoner exponeringar per månad.
Annonseringen som riktar sig till privatpersoner erbjuder olika former av belöning för skadefritt körande.
På företagsmarknaden riktar sig Trygg-Hansa till små företag. För produkten Trygga firman används banners som kombinerar olika former av företagstyper. Det ska visa att det finns olika varianter av produkten för olika branscher.
Annonseringen har gått på lokaltidningar och på en rad andra sajter. Trygg-Hansa anlitar DDB Stockholm för digitala annonslösningar.
regular eggnog recipe
christina aguilera weight loss Vaughn hosts Elements of Fashion a benefit for a cause
rob kardashian weight lossPros and cons of starting clothing wholesale business in UK
Tidigare finans/bank/försäkring
- Unimon samarbetar med Aftonbladet Resa
Unimon resevaluta exponeras flitigt i kategorin finans. De hamnar knappt över Lendo.se i antal exponeringar i perioden maj till oktober.... - Trygg-Hansa fortsätter fokusera på display
Trygg-Hansa annonserar mest av alla försäkringsbolag på internet, för närvarande med fokus på Trygga firman och på bilförsäkringar.Det... - Ikano Bank fortsätter offensiven
Ikano Bank gör mest reklam på internet av de banker som riktar sig till svenska konsumenter. Ta ett schysst lån har varit ett tema för... - Trygg-Hansa broderar med kundämnena
Trygg-Hansa annonserar mest av alla försäkringsbolag på internet med det uttalade målet att öka marknadsandelarna på bilförsäkringar. Enbart... - Nordeas nya instrument
Ikano Bank är bankvarumärket som exponeras flitigast på internet. Det senaste halvåret har bankens banners visats vid 349 miljoner tillfällen.... - If-banners för 13 miljoner
If köpte bannerutrymmme värderat till drygt 13 mijoner kronor under 2010.If köpte största mängden bannerannonsering av alla bank-... - Lendo flitigast-i alla kategorier
Lendo är fortfarande den största annonsören i kategorin finans. Under perioden februari-mars beräknas värdet av annonseringen till... - Lendo ökar igen
Lendo, marknadsplatsen för privalån, fortsätter att annonsera mest av finansbolagen. Lendo erbjuder inga egna lån, utan fungerar som... - Lendo budar om privatlån
Lendo, marknadsplatsen för privalån, var flitigast finansannonsör på den svenska delen av Internet i januari.Syftet med annonseringen... - Riksgälden lockar med miljoner
Riksgäldskontoret har ökat sin annonsering och hade under oktober 58 miljoner exponeringar.Riksgäldskontoret har under hösten marknadsfört... - Re:member visade sig 100 miljoner gånger
Bankkortet Re:member blev, trots reklamuppehåll i mars och april, femte största finansannonsörerna på internet under det första halvåret... - Störst i april var SBAB
SBAB var den största annonsören i kategorin finans under april. Märket hade 104 miljoner exponeringar.Sveriges Bostadsfinansieringsaktiebolag,... - Citibank syns på Messenger
Citibank är en av de största internetannonsörerna i kategorin finans. I januari hade märket 27 miljoner exponeringar.Byt inte bank-skaffa...