Lufthansa visade sig 100 miljoner gånger
Flygbolaget Lufthansa har ökat sin internetannonsering varje månad sedan i maj och hade i oktober 100 miljoner exponeringar. Investeringarna det senaste halvåret beräknas till ett värde av 7 miljoner kronor brutto.
Även Flygstolen.se hade störst exponering under oktober månad. Deras investering beräknas till 3 miljoner kronor under det senaste halvåret. Företaget erbjuder förutom flygbiljetter även hotell, hyrbil och gruppresor som bokas via internet. Fjällresebyrån Bengt-Martins påbörjade sin annonsering under september och ökade under oktober till 189 miljoner exponeringar.
Take note of their attitude and how they wear the top hat
rob kardashian weight loss Slumber Party Ideas for Girls
miranda lambert weight lossprecious gemstones for pieces of handmade jewellery
youjizz what on earth frames a movement of clothing fashion each single year
Designer Clothes At Affordable Prices Go Full Circle
free gay porn it’s time for a more formal
Lindsay Lohan Fashion Design Flop PICTURES VIDEO
hd porn glacier wa cross-country ski pistes
New York Fashion Week Fall 2009
black porn is certainly different than say
The 15 Most Baffling Boasts in the History of Rap
girl meets world Digital Fashion Pro has training tutorials
Black dress and brown boots
gay porn You will want to stay warm
Night Out events in NYC
quick weight loss all the employees are really good looking
When And Why To Use Them
snooki weight loss try out the retailers for example asos
Tidigare resor/turism
- Disneyland tog Sembo mot toppen
20 miljoner exponeringar gjorde Sembo till mest annonserade resevarumärke i december.Sembo, vars affärsidé till stor del bygger på... - Konserter lockar till Scandic
Scandic Hotels har ett långsiktigt samarbete med Ticnet för att få evenemangsbesökare att boka hotell i samband med att de köper... - Solresor ensamt charterbolag på nätet
Solresor är i stort sett den enda flygresearrangören som använder internet i det ordinarie kampanjarbetet. Under sommarmånaderna har... - Scandic fokuserar på Ticnets kunder
Scandic Hotels siktar på att få Ticnets kunder att boka hotell i samband med att de köper evenemangsbiljetter.Scandic är de enda hotellen... - Norwegian gestaltar sina fördelar
Norwegian använder internet som ett huvudmedium och gestaltar olika produktfördelar i annonseringen.Flygbolagets röda färg håller... - Silja Line kryssar fram på nätet
Silja Line har en mängd olika inriktningar på sin onlineannonsering. Under sommarhalvåret har minst fem olika budskap och bildlösningar använts... - Norwegian köpte banners för sju miljoner
Norwegian gör mest reklam av flygbolagen på den svenska delen av internet.Det senaste halvåret har Norwegians banners exponerats vid... - Scandic gör alla till stjärnor
Scandic Hotels ökar sin annonsering på internet. Under september hade märket 72 miljoner exponeringar och är den näst största annonsören... - Best Western störst i Sverige
Best Western kom igång med sin annonsering under sommaren och i maj och juni beräknas värdet av annonseringen till 2 miljoner kronor.... - Reseannonsering halverad i mars
Under mars sjönk bannerannonseringen i kategorin resor. Märkena exponerades 663 miljoner gånger under månaden. Det var ungefär hälften... - Ving ersatte banner med sökord
Ving har ersatte under 2009 sin bannerannonsering med sökordsmarknadsföring. – Vi minskade medieinvesteringarna med 30 procent... - Kenzan lovar lägsta pris
Kenzan Tours ökade sin annonsering under september och hade då 76 miljoner exponeringar.Resebyrån Kenzan Tours har funnits sedan 2004... - Aftonbladet står bakom två resesajter
Under april till juni hade Allt om Stockholm 133 miljoner exponeringar. Sajten är Aftonbladets nöjesguide på nätet där evenemang,... - SAS flyttar från print till nätet
SAS är offensivt på internet och köpte bannerutrymme från januari till mars för ett beräknat värde av sju miljoner kronor.SAS banners... - SAS var störst förra året
Under 2008 var SAS den nästa största internetannonsören i kategorin resor och turism. Men den största delen av annonseringen gjordes... - Lufthansa visade sig 100 miljoner gånger
Flygbolaget Lufthansa har ökat sin internetannonsering varje månad sedan i maj och hade i oktober 100 miljoner exponeringar. Investeringarna...