Mycket bulkköp inom e-handel
Nätshopen Rajala som är inriktade på foto och video exponerar sin bannerannonsering mest av alla e-handlar.
Med betalning per klick visades Rajalas banners 660 miljoner gånger på den svenska delen av internet mellan maj och oktober 2010, enligt Nielsen Online. Betalningsmodellen tillåter internetmedier att placera annonser flera skroll ner på en sida. vilket innebär att en andel av exponeringarna aldrig ses av någon internetanvändare.
Vistaprint, Svenskalotter och Fiskeflugor.se är andra specialiserade näthandlare som köper stora mängder banners med sådana placeringar.
how much footwear to put on containing light grey wedding dress jeans
rob kardashian weight loss Two Ways to Concentrate on your Shot
christina aguilera weight lossFashion trends for a Florida summer
Tidigare e-handel/shopping
- CDON varierar sin hemelektronik
CDON:s vinterrea stod för den allra största delen av nätbutikens exponeringar i december, men erbjudanden om hemelektronik genererade... - E-handel reklamintensivast
Kategorin e-handel gör mer än dubbelt så mycket displayannonsering som resor, den näst mest annonsintensiva kategorin på internet.Det... - Bonniers satsar hårt på webbförsäljning
Bonniershop, det vill säga Bonnier tidskrifters internetförsäljning, gör mer nätreklam än någon annan svensk e-handel.Erbjudanden... - E-handelsbanners för kvarts miljard
E-handlare exponerade sina banners vid 9 miljarder tillfällen det senaste halvåret. Kategorin är därmed nätets reklamintensivaste,... - Nelly trycker på i jämn takt
Nelly är den mest aktiva klädhandeln på internet, och bland de största annonsörerna i kategorin e-handel. Det senaste halvåret har... - Bonniers shop stöder tidskriftssälj
Bonniers tidskrifter tillhör de mest annonserade varumärkena i kategorin medier. Nätbutiken Bonniershop har motsvande position bland... - Mycket bulkköp inom e-handel
Nätshopen Rajala som är inriktade på foto och video exponerar sin bannerannonsering mest av alla e-handlar.Med betalning per klick visades... - Sommarkänslor hos 3
Varumärket 3 exponerades 747 miljoner gånger under perioden november till april.Många av märkets olika produkter marknadsförs. Både... - Mynthuset säljer mynt via internet
Ett guldmynt för att hedra Michael Jacksons minne annonserades flitigt under den senaste månaden. Mynthuset säljer, marknadsför och... - Blommor och bläckpatroner syntes mest
Inkclub har annonserat mest i kategorin e-handel under det senaste halvåret. Men i april var det Interflora som gjorde mest reklam.Uppsalaföretaget...