Aktuellt:
Publicerad 120914
Bonniers satsar hårt på webbförsäljning
Bonniershop, det vill säga Bonnier tidskrifters internetförsäljning, gör mer nätreklam än någon annan svensk e-handel.
Erbjudanden kring tidningar som Sköna Hem, M Magasin, Mama och Allt om Fritidshus exponerades 280 miljoner gånger under det första halvåret i år. Annonseringen var jämt spridd under halvåret även om juni var den månad med allra högst säljtryck.
Flera nummer till lågt pris + några introduktionspris är gemensamt för erbjudanden från alla tidningar. ”Du sparar …..” är finns också som en tydlig splash eller ruta i alla banners.
Cut a rectangular piece of the vintage fabric for main fabric of skirt
quick weight loss 4 ‘Bright Spot’ Stocks for These Uncertain Times
designer shoes pertaining to
miranda lambert weight lossEmpowering Plus Size Women Through Fabulous Clothing
miranda lambert weight lossEmpowering Plus Size Women Through Fabulous Clothing
Tidigare e-handel/shopping
- CDON varierar sin hemelektronik
CDON:s vinterrea stod för den allra största delen av nätbutikens exponeringar i december, men erbjudanden om hemelektronik genererade... - E-handel reklamintensivast
Kategorin e-handel gör mer än dubbelt så mycket displayannonsering som resor, den näst mest annonsintensiva kategorin på internet.Det... - Bonniers satsar hårt på webbförsäljning
Bonniershop, det vill säga Bonnier tidskrifters internetförsäljning, gör mer nätreklam än någon annan svensk e-handel.Erbjudanden... - E-handelsbanners för kvarts miljard
E-handlare exponerade sina banners vid 9 miljarder tillfällen det senaste halvåret. Kategorin är därmed nätets reklamintensivaste,... - Nelly trycker på i jämn takt
Nelly är den mest aktiva klädhandeln på internet, och bland de största annonsörerna i kategorin e-handel. Det senaste halvåret har... - Bonniers shop stöder tidskriftssälj
Bonniers tidskrifter tillhör de mest annonserade varumärkena i kategorin medier. Nätbutiken Bonniershop har motsvande position bland... - Mycket bulkköp inom e-handel
Nätshopen Rajala som är inriktade på foto och video exponerar sin bannerannonsering mest av alla e-handlar.Med betalning per klick visades... - Sommarkänslor hos 3
Varumärket 3 exponerades 747 miljoner gånger under perioden november till april.Många av märkets olika produkter marknadsförs. Både... - Mynthuset säljer mynt via internet
Ett guldmynt för att hedra Michael Jacksons minne annonserades flitigt under den senaste månaden. Mynthuset säljer, marknadsför och... - Blommor och bläckpatroner syntes mest
Inkclub har annonserat mest i kategorin e-handel under det senaste halvåret. Men i april var det Interflora som gjorde mest reklam.Uppsalaföretaget...