Emmeli Österdahl, en naturlig del av internet
Emmeli Österdahl är ad på Lowe Brindfors. Hon jobbar med Unilever, Rädda Barnen och Arla och var med i Sveriges vinnande lag i Eurobests Young Creatives.
Vad skiljer er som är uppväxta med internet från dem som är äldre?
“Jag tror att vi i större grad ser internet som en naturlig del av verkligheten, inte som en alternativ värld.”
Vilka sajter tycker du är värt att hålla ögonen på just nu?
“Google Labs hoppas jag kommer hitta på en del innovativa idéer i framtiden.”
Hur tycker du att internets särskilda egenskaper bäst ska användas för att göra kreativa digitala annonslösningar?
“De ger bra möjligheter att göra engagerande och underhållande lösningar som kan leva i symbios med ditt liv i större utsträckning än reklam i mer traditionell media. Detta eftersom det ofta är lättare att integrera onlinereklam med ditt liv online, än att göra samma sak med reklam utanför internet.”
Tycker du att en uppfattning som är ovanlig eller avvikande mot det förväntade är en förutsättning för att lyckas, och för att undvika att göra saker som folk sett förut och är trötta på?
“Ja, det tycker jag.”
For an informal outfit
miranda lambert weight loss How the New Credit Rating System May Affect Consumers
snooki weight lossHow to Add Perfume to Lotion
porno Beauty has a price
Vanessa Hudgens in New York
free gay porn goal buckle on shark rainwater tank
Work clothes for curvy figures
girl meets world In came ones with long sleeves
Wreck of the Titan or Futility
gay porn Summer ’99 collections of Jean Paul Gaultier
Lanvin’s H Collection hit stores Saturday
how to lose weight fast There is a whole mentality of
Fashion Accessory Or Quality Headphones
snooki weight loss harper beckham steals the actual give every new jersey model week
How to Apply Makeup in 5 Minutes
miranda lambert weight loss a rising stock market
How to be a fashion do in 2013 part 2 Photos
weight loss tips what’s make it easier for my favorite 4 year old fuesen to put on child tops
Tidigare Digital Natives
- Emmeli Österdahl, en naturlig del av internet
Emmeli Österdahl är ad på Lowe Brindfors. Hon jobbar med Unilever, Rädda Barnen och Arla och var med i Sveriges vinnande lag i Eurobests... - Joakim Labraaten, Åkestam Holst: stavar internet med i
Joakim Labraaten är copywriter på Åkestam Holst. Han arbetar med varumärken som Posten, Scandic och Sweco.Vad skiljer er som är uppväxta... - Simon Mogren vill ha det smått och avvikande
Simon Mogren är 29 år och web director på DDB Stockholm. Han arbetar med varumärken som Försvarsmakten, Volkswagen, Trygg Hansa och... - Einar Andersson: Gör trummaskin åt Apple
Einar Andersson utvecklade och sålde program via nätet redan på gymnasiet. En av tonårige Einars första kunder var Apple-grundaren...