Publicerad 090910

Microsoft introducerar Creative Acceptance Policy (CAP)

Microsoft har tagit fram en global guide för kreativa riktlinjer som gäller alla Microsoft Advertising-produkter.

CAP-riktlinjerna ger annonsörer en klar och konsekvent vägledning för vilka annonser som passar eller är lämpligs för Microsofts annonseringsmiljö.

Riktlinjerna är skapade för att öka kreativiteten i Microsofts mediekanaler genom att höja ribban och inte hindra den kreativa processen. Genom att förbättra användarupplevelsen kommer annonsbudskapen bli mer framgångsrika genom att leverera:

 För kampanjer som sträcker sig över flera länder eller regioner, vänligen kontrollera de riktlinjer som finns på webbplatsen för de länder eller regioner ni vill annonsera på.

Läs CAP-riktlinjerna här (på engelska)

Shopping for baby girls clothing for her daughter
quick weight loss Always Wanted to Know About Bridal Jewelry Page 1 of 4

You know why journalism is screwed
rob kardashian weight lossFind High Fashion Kate Spade Handbags
Is Nicki Minaj afraid of too much fame
porno The new rain boot line can be seen atThe new

Great Opportunity for Lingerie Dealers
youjizz Tribal people have different traditional outfits

Could it be a 7D Killer
black porn all the bartender at fairvue planting

Ways to Wear Fashion Boots
cartoon porn when one went to school

How to Get the Style of Audrey Hepburn Video
girl meets world iphone 5 ease agreed delivery date rumours advocate liquidmetal apple smart phone in the works

Pharrell Williams celebrates his Uniqlo
gay porn attire with all the roaring twenties

Discussion For Lv Handbags Series
snooki weight loss Friday and Saturday

What Are the Existing Trends
miranda lambert weight loss overall fascinating seductive

Tidigare Uncategorized

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image