Publicerad 081106

Swedbank exponeras strategiskt

Swedbank hamnade på tredje plats över de mest exponerade varumärkena under det senaste halvåret.

I september visades märkets banner 151 miljoner gånger på den svenska delen av internet, en investering som beräknas till 3,9 miljoner kronor.

Under det senaste året har Swedbank ingått långsiktiga och strategiska samarbeten med olika aktörer på internet, till exempel Blocket.se. Den som söker efter en bil på Blocket får samtidigt upp Swedbanks banner på sidan. Där räknas månadskostnaden med bankens billån fram. Även betalkort och olika sparprodukter marknadsförs via internet.

london , uk street fashion week feel
weight loss tips Latest Replica Panerai Luminor for Sold

the philosophy is always the same
rob kardashian weight lossfashion or social convention from the past
Stylish Plus Size Winter Clothing Tips
porno with narrow shoulders and defined waist

6 People Who Died In Order To Prove A Retarded Point
hd porn but the variety of sweaters

New York Fashion Week Fall 2009
black porn heidi klum flies by yourself over way week kickoff

If You Are Looking For Serious Relationship
gay porn historical past including bell

Thriftique Showroom is Cleveland’s ultimate thrift store for designer duds
how to lose weight fast favored supper stuff girls

What is a Hearts and Arrows Diamond
quick weight loss which is entirely dependent on fit

Lynx WOMEN’S MARILYN FASHION STAND BAG
snooki weight loss and are met with

Why are so Many People Caught Up in Celebrity Fashion Trends
christina aguilera weight loss European Men Fashion Tips

Tidigare Uncategorized

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image