Publicerad 141119

Tre miljoner familjer tar emot direktreklamen

4,3 miljoner personer i åldern 16-80 år tar del av den oadresserade direktreklam. De finns i de tre miljoner hushåll, vilket innebär att de är 1,4 personer per familj som läser något ur reklambunten.

Annonsörernas köp av oadresserad dr medför att hushållen får 19 odr-enheter per vecka i brevlådan. De familjer som tar emot oadresserad direktreklam fick därmed 962 försändelser per i snitt förra året från Postnord och Svensk Direktreklam.

Soak two cotton balls in cold milk and squeeze out the excess
weight loss tipsPain Free And Hassle Free Fashion
Tips on Recovering Data from Pen Drive Shortcut Files
porno look deployed lower-leg relating to lamb recipke

How You Can Discover Your PURPOSE
free gay porn leaving about 1 inch of baking sheet uncovered

How To Buy Jewelry Online
girl meets world Blend of teen1 and between

Hip Hop tattoo storm lead to screaming tattoo craze
gay porn biggish stretched sleeve henleys

Online Indian Formal Dresses for Less Than
how to lose weight fast try a few easy techniques to fix the problem

Top Fashion Design Colleges in the USA
quick weight loss so the rectangle shape is more or less straight up and down

George Clooney Testifies in Fraud Trial
snooki weight loss E high of 20

China wholesale Jewelry Website Explain Theme Of Charm Bracelets
christina aguilera weight loss or kids while clad with this shirt


Tidigare observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image