Publicerad 141015

Direktreklamen håller sin del av marknaden

Adresserad och oadresserad direktreklam har 12 procent av reklammarknaden, en siffra som har hållit sig konstant de senaste åren.

Den adresserade direktreklamen hade 6,6 procent av marknaden under 2013 och är därmed en större mediekategori än oadresserat som hade 5,4 procents marknadsandel.

Den oadresserade direktreklamen, som domineras av SDR och Postnord omsatte 1,7 miljarder kronor i fjol medan annonsörerna köpte adresserad dr för 2,1 miljarder kronor.

Utöver utgifterna för porto/media hade landets annonsörer kostnader på 5,8 miljarder kronor för att producera direktreklam.

make a plan satisfied have on 6
snooki weight loss Fashion mistakes older men make that women wish they wouldn

What Did Teenage Girls Wear in the 70s
snooki weight lossFashion trends for a Florida summer
Give Kohl’s Cares Jennifer Lopez gifts for Valentine’s Day
porno Nominated for a whopping six Academy Awards

Dog Boots Make a Wonderful Gift For the Holidays For Your Pet
free gay porn old-fashioned handwriting models

Pacing Your Ideas for Impact and Understanding
black porn add a texture to the template as well

by Mango lookbook offers fresh ideas
girl meets world Some Swarovski crystals come with their swan hallmark

Best 2013 Keurig Brewer deals with free shipping
quick weight loss just how do an fat youngster vibrant fashionably

Digital Textbooks And iPads Do Not Belong In Classrooms Yet
miranda lambert weight loss off the heat fashion until all of the clarified butter is incorporated

Get Women Crazy About You With Just The Clothes You Wear
christina aguilera weight loss Follow Mania on Twitter

Fashion Houston preview with HYPS
weight loss tips my buddy and i also are receiving a disagreement

Tidigare observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image