Publicerad 121028

Trygg-Hansa fortsätter fokusera på display

Trygg-Hansa annonserar mest av alla försäkringsbolag på internet, för närvarande med fokus på Trygga firman och på bilförsäkringar.

Det senaste halvåret har företagets banners exponerats vid mer än en kvarts miljard tillfällen och även under sommarmånaderna låg nivån på 30 miljoner exponeringar per månad.

Annonseringen som riktar sig till privatpersoner erbjuder olika former av belöning för skadefritt körande.

På företagsmarknaden riktar sig Trygg-Hansa till små företag. För produkten Trygga firman används banners som kombinerar olika former av företagstyper. Det ska visa att det finns olika varianter av produkten för olika branscher.

Annonseringen har gått på lokaltidningar och på en rad andra sajter. Trygg-Hansa anlitar DDB Stockholm för digitala annonslösningar.

regular eggnog recipe
christina aguilera weight loss Vaughn hosts Elements of Fashion a benefit for a cause

mesh or reptile skin
rob kardashian weight lossPros and cons of starting clothing wholesale business in UK

Tidigare finans/bank/försäkring

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image