Publicerad 110210

Tvåsiffrigt för Telia, 3 och Telenor

Telia, 3 och Telenor köpte alla bannerutrymme värderat till mer än 10 miljoner kronor under maj-oktober, enligt Indikats sätt att beräkna värde av displayannonsering.

Telia gjorde mest, med sammanlagt 700 miljoner exponeringar under perioden. Både 3 och Telenor passerade en halv miljard exponeringar med liten skillnad mellan varumärkena. Telenor hade till och med passerat 3,  om inte en liten post för märkets mobiltelefoni hade beräknats separat, i statistiken från Nielsen Online.

Sony Ericsson var ensam tillverkare bland operatörer i toppen på telekomkategorin, med en beräknad investering på 1 miljon kronor under maj-oktober.

1985 Fashion and Trends
christina aguilera weight loss Less Fussy And No Fear Of Losing Your Earrings

which was great to see
snooki weight lossLady Gaga Amputates Leg for Fashion

Tidigare telekom

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image