Publicerad 110406

Svenska Spel med 360 miljoner exponeringar

På Svenskaspel.se kan spelare titta på sina resultat, titta på sporthändelser live, diskutera i forum och spela.

Ett sätt att anpassa reklamen till konsumenters intressen och önskemål, och att personifiera den, är att driva trafik till sajten via bannerannonsering. Det senaste halvåret har banners för Svenska Spels varumärken exponerats vid 360 miljoner tillfällen. Det beräknade värdet av annonseringen var 9 miljoner kronor.

Spel och lotterier är ett av webbens mest annonsintensiva kategorier och det beräknade värdet av all spelannonsering uppgick till 66 miljoner kronor under perioden september 2010 till februari 2011. Bland annonsörerna med störst displayvolym finns även Nordic Bet, ATG, Lyckoskrapet och Spelbutiken.se

How to Write a Proposal on Starting an Employee Wellness Program
quick weight loss Wholesale Handbags for Christmas Gift

scoochmaroo design toy doll
christina aguilera weight lossDifferent Jobs in Fashion Forecasting

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image