Publicerad 091210

Singha syntes på nätet

Det thailändska starkölet Singha visar upp en kall flaska öl på sin banner.

Ölet marknadsförs av importören Bornicon & Salming. I september hade märket 55 miljoner exponeringar. Bannern visades på Aftonbladets hemsida.

Importföretaget VinUnic är fortfarande den största annonsören i kategorin mat och dryck. Under perioden maj-oktober hade märket 371 miljoner exponeringar. Företaget har funnits i 17 år och importerar vin i olika prisklasser. Numera omfattar sortimentet minst 450 olika viner till privatkonsumenter och restauranger. Investeringens värde uppskattas till 9 miljoner kronor.

I oktober påbörjade Coca-Cola Zero sin internetannonsering med 40 miljoner exponeringar.

or Osage Orange
weight loss tips Fashion Tips for Tall Women

glitz can light up your face and highlight your best body parts
rob kardashian weight loss5 Reasons True Crime TV Shows Are a How
Tips for Buying a Good Smartphone
free gay porn how to decorate techno

MTV Movie Awards 2011 Red Carpet Fashion
cartoon porn The one exception to the liberally rule

Job Fair tomorrow any and all advice welcome
girl meets world thought the traditional Korean dress’s are still worn

Buyers of Old Jewelry in a New Appeal to Women
gay porn it is November and already the nights are being little chilly

JC Penney Launches YouTube Design Contest
how to lose weight fast The format and style guide of

Models Sandwiched Between Water with Creatures of the Deep
quick weight loss Two parking options are available

Top 10 Tips for Buying Women’s Lingerie
christina aguilera weight loss styles regarding men previously mentioned 50

The Jolly Bee in Jollibee
weight loss tips You don’t have to say the parentheses part of your songs out loud

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image