Publicerad 120328

Scandic fokuserar på Ticnets kunder

Scandic Hotels siktar på att få Ticnets kunder att boka hotell i samband med att de köper evenemangsbiljetter.

Scandic är de enda hotellen som är storannonsör på internet, och det senaste halvåret har kedjans banners exponerats 150 miljoner gånger på Ticnet. Det innebär ett beräknat värde på 3 miljoner kronor för annonseringen.

Kampanjen ”Boka rum på konserten” har den tydligaste kopplingen till Ticnetpubliken och olika bannerenhter vänder sig till biljettköpare med olika musik smak.

Boka idag är också det gemensamma temat för kampanjen Staycation, en kärlekssemster på hemmaplan. 20 procent rabatt på ordinarie helgpris” och för ”När barn får vara barn kan vuxna vara vuxna.”. Den pekar på olika situationer där det är en fördel för barnfamiljer att anställda städar hotellrummen.

next upper model type circuit 13
weight loss tips Widest Choice of Clothes on Empirestyle

Very poorly tested
quick weight lossTop 3 Fendi Handbags of all time

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image