Publicerad 120607

Ladbrokes prioriterar webben

Ladbrokes är en av flera online spelbolag som väljer att satsa mer pengar på webben än i traditionella medier.

Förra året köpte Ladbrokes traditionell reklam för bara en miljon kronor brutto. Det kan jämföras med det beräknade värdet av den engelska bookmakerns displayannonseringen för november och december som var fyra gånger så stor.

Betwin, Betfair, och Karamba som är inriktat på skrapspel, är andra varumärken som också har display som huvudmedium.

Allra mest reklam i kategorin spel gör Bet365, som också är en storannonsör i traditionella medier. Det senaste halvåret har Bet 365 köpt bannerutrymme till ett beräknat värde av 5 miljoner kronor.

or losing ‘teeth’
snooki weight loss How to Put Leopard Spots in My Mohawk Hair

top-rated elegant baby sweaters coupled with wedding dresses through los angeles tiny premium
christina aguilera weight lossDillard’s Beats On Strong Comps

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image