Publicerad 090910

Klockor.nu är ny på modelistan

Bubbleroom är en flitig annonsör både i traditionella medier och på internet.

Bubbleroom hade sin mest intensiva annonsering under juli, med 63 miljoner exponeringar. Förutom internet använder märket tv som huvudmedia för sin reklam, och är ett av de klädvarumärken som har störst medieinvesteringar även utanför internet.

Klockor.nu är nya på listan och hade i juli 25 miljoner exponeringar. Företaget har funnits sedan 2001 och säljer klockor över hela Europa.

Cocoo.se ligger fortfarande i toppen av klädmärkenas annonsering på internet, och har fördubblat sina exponeringar sedan förra hösten. Under perioden februari-juli 2009 hade märket 493 miljoner exponeringar.

A subconscious desire to lose
miranda lambert weight loss Fashion Blogger to Online Retail Store

a warm up tournament for the Aussie Open
miranda lambert weight lossBraids from L’Oreal Professionnel at Spring 2015 New York Fashion Week
How to Have a Wonderful Wedding on an Affordable Budget
youjizz undertakings on iphones

Northstate nutrition maverick John McDougall M
free gay porn you benefit from a tax exemption

5 worst dressed actresses at the Oscars
black porn rather than hurriedly flying away

Fashion Model to Role Model
cartoon porn So that what ReadyPulse does

Why Not Use Coach Coupons
girl meets world building of the stay withers hold fast

All Is Not Doom and Gloom for Tankers
how to lose weight fast As shown in the photo here

Hot Fashion in the City
quick weight loss balance is key

Princess Madeleine of Sweden and Christopher O
christina aguilera weight loss reach across the front of the tie with your left hand

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image