Publicerad 120607

Gevalia berättar om kändismöten

Gevalia lanserar nyheten Millicano med en travesti på sitt beprövade reklamtema om möten. Med 50 miljoner exponeringar i mars och april blev Gevalia Millicano en av de mest annonserade dryckerna på den svenska delen av internet.

Den här gången ordnar Gevalia speciella möten mellan kändisar för att illustrera mötet i den nya produkten mellan snabbkaffe och fint malda hela bönor.

Under rubriken Rör om så träffas dels Susanne Reuter och Nour el Refai, dels Christer Lindarw och Magnus Samuelsson. På kampanjsajten finns en rad filmavsnitt där de bägge kändisparen träffas och pratar i vad som kan kallas en speciell miljö.

Stillbilder ur filmerna har också använts i print.

you have to keep in mind certain considerations
miranda lambert weight loss Advantages and Disadvantages of Plush Mascots

One of the most famous and beloved designers in the world
rob kardashian weight lossAmerican Eagle Outfitters Q1 2008 Earnings Call Transcript

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image