Publicerad 090923

Flitigaste bilen var en Ford

Ford var det bilmärke som annonserade mest på internet under årets första halvår.

Under hela 2008 stod Ford för 1,7 procent av all bilannonsering på internet. Hittills i år har märket gjort 26 procent av reklamen, vilket är mest av alla märken. Det var januari som var den mest intensiva månaden med 36 miljoner exponeringar. Under våren var annonseringen sparsam men i juni ökade den till 21 miljoner exponeringar.

Volvo stod för en femtedel av kategorins annonsering. Värdet uppskattas till strax över en miljon kronor under perioden januari till juni. Hyundai som under 2008 annonserade stadigt under årets månader och stod för en tiondel av reklamen, hade inte några exponeringar alls under maj och juni.

5 affordable cheap perfumes of high class
rob kardashian weight loss 6 Summer must haves under

designer for women of fashion is launching his labels 25th anniversary
rob kardashian weight lossTop 3 Reasons to Wear Barefoot Running Shoes
The Very Best Food That Heals The Heart Video
porno second and so on

end season in familiar fashion with Game 5 loss to Verlander
free gay porn How to Become a Fashion Designer in Japan

Maternity Clothes With Bella Band Essentials
hd porn American Apparel is a vertically integrated manufacturer

Green Fishing Light Are A Bait Fish Magnet
cartoon porn aishwarya rai baby ball trendy put into use

Styles of Hip Hop Clothing
gay porn Why does everyone say never tuck a button

How to Become a Teen Fashion Model in New York
quick weight loss eyeshield 21 group 1

Queen Victoria and the White Wedding Dress Tradition
miranda lambert weight loss layout tones of you it can be the lady’s group or individual and she can colorings information you i

Fashion Trends For Women Autumn Winter 2007
weight loss tips the best defense is a strong offense

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image