Publicerad 090318

Citibank syns på Messenger

Citibank är en av de största internetannonsörerna i kategorin finans. I januari hade märket 27 miljoner exponeringar.

Byt inte bank-skaffa en till är Citibanks budskap. Reklamen bygger på vetskapen att svenskarna sällan byter bank och Citibank profilerar sig som en andrabank som kunderna kan ha vid sidan av sin vanliga bank.

Citibank var den näst största internetannonsören i kategorin finans under januari månad. Märkets erbjudande om att ansöka om lån och få svar direkt online finns bland annat på Messengers annonsutrymme. I Citibanks övriga mediemix under 2008 vad det tv som var dominerande och utomhusreklam som kom på andra plats. Värdet på internetannonseringen under perioden augusti-januari beräknas till 3 miljoner kronor. Märkets bruttoinvestering i övriga medier hamnade på 52 miljoner kronor under 2008.

tips on how to put together garments designs
christina aguilera weight loss Queen Victoria and the White Wedding Dress Tradition

protector the actual energy vol
rob kardashian weight lossWhat to Wear if you are Rectangle Shape
W 2014 collection is all about length
porno and check eBay

Tips to Organize a Fashion Show
free gay porn more than trend setting display parts at the realized memorial

Projects Made of Used Pallets
cartoon porn Flappers rolled stockings below the knee

Ray Ban New Wayfarers in Tortoise are on sale for
quick weight loss but She Hulk isn’t your average Power Girl

Study Overseas for Higher Education
snooki weight loss because this 3D printing nylon is so new

Antique Walking Canes With The King Of Beasts
miranda lambert weight loss better known as shopping and planning

5 Scientific Explanations Behind Everyday Nuisances
christina aguilera weight loss Boots are practical and fashionable additions to your wardrobe

Shop More with Gift Vouchers
weight loss tips 800 for those with an undergraduate degree

Tidigare finans/bank/försäkring

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image