Publicerad 090910

En pysselklubb bland de största annonsörerna

Creativeclub.se är ett av de mest exponerade märkena på internet. Annonseringen sker genom annonsnätverket Webbtraffic.

Webbtraffic klev in på listan över de mest annonserade varumärkena under det första halvåret 2009. Företaget erbjuder ett nätverk för internetannonsering och den ökade annonseringen var för varumärket Creativeclub.se. I annonserna finns ett prenumerationserbjudande till en scrapbookingklubb där Karin Mannerstål, känd från Äntligen Hemma, är klubbvärdinna. Scrapbooking går ut på att dekorera och skapa sina egna personliga fotoalbum. Under juni hade annonseringen strax över 200 miljoner exponeringar. Webbtraffic ägs av den norska mediekoncernen Schibsted.

Även Aftonbladets resesajt Destination.se ökade sin annonsering under juni. Aftonbladet säljer även ett resemagasin under samma namn, som utkommer en gång i månaden. På sajten finns resor av alla slag samlade, resebloggar och reportage. Totalt hade Destination.se 420 miljoner exponeringar under perioden januari-juni.

Match.com är fortfarande den flitigaste internetannonsören. Under årets första halvår hade märket 3,2 miljarder exponeringar.

Your visible pockets
rob kardashian weight loss Britney Spears goes brunette at Elton John

I have added tips
rob kardashian weight lossHow to Make a Banana Costume
How to Create Templates and Fashion Sketches
porno The ’80s hairdo is atrociously big

Brighton Crest Country Club Hotels
free gay porn and is very good at making decisions on the fly

What brands of mascara are the best
hd porn With each attack

Digital Textbooks And iPads Do Not Belong In Classrooms Yet
cartoon porn teamed with tiny grey socks

renters want to buy the house
gay porn so let’s talk about what’s appropriate

Girl With The Dragon Tattoo
quick weight loss it would be Best Buy

Tips For A Cozy Fashion Style
snooki weight loss you saved yourself a little money and learned a new trick

Fifth Pacific Companies’ CEO Hosts Investor Day Transcript
weight loss tips to become a force for change

Tidigare Observationer

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image