Publicerad 151015

Uppdaterade trender för tv, tidningar och dr

 

En rad tabeller över mediernas publik har uppdaterats i oktober. Till dem hör trender för tv-husen, playtjänster, tidningar, tidskrifter och direktreklam.

Helt nya denna gång är:

TV-husen: räckvidd och tittartidsandelar med det senaste kvartalet

Webb-tv: tidsandelar och starter för playtjänster med det senaste sex månaderna

Morgontidningar: läsare med det senaste tertialet

Oadresserad direktreklam: räckvidd med det senaste tertialet

Rikstidningar och annonspaket: läsare med det senaste tertialet

Tidskriftsläsning: dam-, herr- och modetidningar med det senaste tertialet

Till utgivningen i augusti uppdaterades följande tabeller

TV-husen: räckvidd och tittartidsandelar

Radio: Lyssnare, riks- och storstadskanaler

Internetsurfande: största sajter och alternativa medier

Webb-tv: Playtjänster

Utomhus: Räckvidd riksserier

Till utgivningen i juni uppdaterades följande trendtabeller

Morgontidningar: läsare med tertial 1

Oadresserad direktreklam: räckvidd med tertial 1

Rikstidningar och annonspaket: läsare med tertial 1

Tidskriftsläsning: dam-, herr- och modetidningar med tertial 1

Webb-tv: Playtjänster, antal starter och tittartidsandelar, t o m vecka 15 2015


Tidigare Alla artiklar

COPYRIGHT 2009 INDIKAT AB
image image image image image image